ОБЯВЛЕНИЕ За набиране на кандидати в Общинска администрация град Елин Пелин, дирекция „Финансово-стопански дейности", за Длъжност: Счетоводител
Изисквания към кандидатите:
- Минимални изисквания за заемане на длъжността:
Образователна степен: Средно
Професионална област: /Икономика/
Професионален опит: Да е работил минимум 2 години по специалността.
- Професионална компетентност: Да притежава професионални знания и умения, необходими за успешното изпълнение на длъжността. Да притежава способност да работи ефективно с колегите си в екип. Умения за работа с граждани.
Компетентност, свързана с познаване на нормативни актове – обща информираност за нормативните актове, свързани с дейността му, умения за практическото им прилагане, способност да работи съобразно нормативните актове /ЗС; ЗПФ; ЗКПО; ЗДДФЛ /
- Допълнителна квалификация – компютърни умения-работа с MS Word, MS Exel, счетоводни програми;
- Срок на трудовия договор: По заместване – до завръщане на титуляра .
- Кратко описание на длъжността:
Отговаря за изпълнение на дейностите свързани със счетоводната отчетност съгласно действащото законодателство. Води отчетност на пътните книжки/листа раздава ги на шофьорите, изготвя обобщени счетоводни справки за изминатите километри и изразходваните горива в края на месеца на автобусите и леките автомобили. Води отчетност за получените и изразходвани хранителни продукти , консумативи и материали. Отчита приходите и разходите на бюджета по единната бюджетна класификация. Води отчетност на ДМА чрез проверки и инвентаризация за изпълнение изискванията на Закона за счетоводство. Извършва счетоводни записвания. Изготвя банкови платежни нареждания за плащания към доставчици. Изпълнява отчетността на бюджетни сметки сметки в съответствие с нормативните разпоредби.
Границите (от-до) на заплатата определена за длъжността: (460 - 750) лева
Необходими документи:
- Заявление от кандидата /свободен текст/
- Автобиография /СV/.
- Ксерокопие на следните документи: диплома за завършена образователна степен; документи удостоверяващи професионален опит, компютърна грамотност.
Документите се приемат до 17.00 часа на 17.11.2017 година в сградата на Община Елин Пелин,пл. „Независимост“ № 1, Информационен център.
Извършване на подбора от страна на работодателя - по документи и интервю с отговарящите на изискванията за длъжността кандидати.
Длъжността е обявена и в Дирекция „Бюро по труда”, град Ихтиман.