Общинска администрация град Елин Пелин обявява свободно работно място на трудов договор за длъжността Младши експерт в отдел „Екология“,
ОБЯВЛЕНИЕ
Общинска администрация град Елин Пелин обявява свободно работно място на трудов договор за длъжността Младши експерт в отдел „Екология“,
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
Образователна степен: Висше с минимална образователно-квалификационна степен „Бакалавър”
Професионално направление : /Администрация и управление; Икономика/
Професионален опит – минимум 1 година административен опит.
Професионална компетентност: Работа с MS WORD и MS EXCEL.
Срок на трудовия договор: Неопределено време с 6/шест/ месеца срок на изпитване.
Кратко описание на длъжността: Администриране на дейностите по реализиране на политиката на общината в областта на екологията и опазване на околната среда.Участва в извършването на съвместни проверки с РЗИ, ОДБХ, РИОСВ, БД, неправителствени организации и други; Разглежда и отговаря на жалби, сигнали, молби и заявления от граждани и други заинтересовани лица. Взима участва в раздаването на съдове за битови отпадъци и съдове за разделно събиране на битови отпадъци. Осъществяване на преки контакти, водене на кореспонденция и координация по изпълнение на дейности свързани с дейността на отдел «Екология».
Границите (от-до) на заплатата определена за длъжността: (1800 - 2000) лева в зависимост от професионалния опит.
Допълнителни плащания и/или социални придобивки:
- Поемане на пътни разходи – 100 %
- Допълнителни възнаграждения за постигнати резултати - при финансова възможност;
- Платен годишен отпуск в размер на 26 работни дни; Платен отпуск и осигуровки – върху реалното възнаграждение;
Вид заетост:
- Пълно работно време – 8 часов работен ден;
Необходими документи:
- Заявление от кандидата /свободен текст/
- Автобиография СV формат.
- Диплома за завършена образователна степен; документи удостоверяващи професионален опит.
- Кратко мотивационно писмо, описващо допълнителен опит или умения, приложими за съответната длъжност.
Документите се приемат всеки работен ден между 8:00 и 17:00 ч. до 19.12.2025 г. в сградата на Община Елин Пелин - гр. Елин Пелин, пл. „Независимост” №1, Център за административно обслужване (ЦАО), или на e-mail : hr@elinpelin.bg.
Извършване на подбора от страна на работодателя-по документи и интервю с отговарящите на изискванията за длъжността кандидати.