Общинска администрация град Елин Пелин удължава срока за подаване на документите на обявеното свободно работно място на трудов договор за длъжността Главен счетоводител в дирекция „Финансово стопански дейности“
Изисквания към кандидатите:
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
Образователна степен: Висше, с образователно-квалификационна степен „бакалавър” Професионална област : Икономика / Счетоводство и контрол, Финанси, Икономика/
Професионален опит: Да е работил не по-малко от 4 години по специалността.
Професионална компетентност:
Компетентност, свързана с познаване на нормативни актове – обща информираност за нормативните актове, свързани с дейността му, умения за практическото им прилагане, способност да работи съобразно нормативните актове / ЗМСМА, ЗОС, Закона за счетоводството,ЗОП, ЗОД, ЗПФ/. Да притежава професионални знания и умения, необходими за успешното изпълнение на длъжността. Да притежава способност да работи ефективно с колегите си в екип.
Допълнителна квалификация – компютърни умения-работа с MS Word, MS Exel, счетоводни програми;
Срок на трудовия договор: Неопределено време с 6 /шест/ месеца срок на изпитване .
Кратко описание на длъжността:
Ръководи и организира счетоводната отчетност чрез оптимална централизация на счетоводните операции и осигурява своевременно отразяване в счетоводството на всички счетоводни операции. Приема и обобщава от второстепенните разпоредители оборотни ведомости и годишен счетоводен баланс; Изготвя обяснителна записка към ГФО. Изпълнява отчетността на бюджетни и извънбюджетни сметки в съответствие с нормативните разпоредби. Извършва годишно приключване на счетоводните сметки.
Границите на заплатата определена за длъжността: (2300 - 2600) лева в зависимост от професионалния опит.
Допълнителни плащания и/или социални придобивки:
- Поемане на пътни разходи – 100 %
- Допълнителни възнаграждения за постигнати резултати - при финансова възможност;
- Платен годишен отпуск в размер на 28 работни дни; Платен отпуск и осигуровки – върху реалното възнаграждение;
Вид заетост:
- Пълно работно време – 8 часов работен ден;
Необходими документи:
- Заявление от кандидата /свободен текст/
- Автобиография СV формат.
- Диплома за завършена образователна степен; документи удостоверяващи професионален опит.
- Кратко мотивационно писмо, описващо допълнителен опит или умения, приложими за съответната длъжност.
Документите се приемат всеки работен ден между 8:00 ч. и 17:00 ч. до 20.12.2024г. в сградата на Община Елин Пелин - гр. Елин Пелин, пл. „Независимост” № 1, Център за административно обслужване (ЦАО), или на e-mail : hr@elinpelin.bg.