Общинска администрация град Елин Пелин обявява свободно работно място на трудов договор за длъжността Финансов контрольор в администрацията на Община Елин Пелин
Изисквания към кандидатите:
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
Образователна степен: Висше, с образователно-квалификационна степен „магистър” Професионална област : «Икономика»; «Финанси»; «Право»;
Професионален опит: Да е работил не по-малко от 2 години по специалността.
Професионална компетентност:
Компетентност, свързана с познаване на нормативни актове – обща информираност за нормативните актове, свързани с дейността му, умения за практическото им прилагане, способност да работи съобразно нормативните актове / Закон за финансово управление и контрол в публичния сектор; ЗМСМА, ЗС, ЗОП, ЗДДС/. Да притежава професионални знания и умения, необходими за успешното изпълнение на длъжността. Да притежава способност да работи ефективно с колегите си в екип.
Допълнителна квалификация – компютърни умения-работа с MS Word, MS Exel,
Срок на трудовия договор: Неопределено време с 6 /шест/ месеца срок на изпитване .
Кратко описание на длъжността:
Осъществява предварителен контрол преди поемането на задължение относно:
- съответствието на задължението с бюджетните параграфи;
- наличието на бюджетен кредит;
- компетентността на лицето , което поема задължението;
- правилното изчисление на количествата и сумите;
- спазването на тръжните процедури и други нормативни изисквания, свързани с поемане на задължението;
Осъществява предварителен контрол преди извършването на разход относно:
- съответствието на разхода с поетото задължение;
- компетентността на лицето , разпоредило извършването на разхода;
- верността на първичните счетоводни документи, включително правилното изчисление на количествата и сумите по тях;
Осъществява контрол за съответствие на извършваните разходи с действащото законодателство, вътрешните актове и сключените договори.
Границите на заплатата определена за длъжността: (2000 - 2500) лева в зависимост от професионалния опит.
Допълнителни плащания и/или социални придобивки:
- Поемане на пътни разходи – 100 %
- Допълнителни възнаграждения за постигнати резултати - при финансова възможност;
- Платен годишен отпуск в размер на 28 работни дни; Платен отпуск и осигуровки – върху реалното възнаграждение;
Вид заетост:
- Пълно работно време – 8 часов работен ден;
Необходими документи:
- Заявление от кандидата /свободен текст/
- Автобиография СV формат.
- Диплома за завършена образователна степен; документи удостоверяващи професионален опит.
- Кратко мотивационно писмо, описващо допълнителен опит или умения, приложими за съответната длъжност.
Документите се приемат всеки работен ден между 8:00ч. и 17:00ч. до 02.12.2024г. в сградата на Община Елин Пелин - гр. Елин Пелин, пл. „Независимост” № 1, Център за административно обслужване (ЦАО), или на e-mail : hr@elinpelin.bg.