Общинска администрация град Елин Пелин обявява свободно работно място на трудов договор за длъжността Финансов контрольор в администрацията на Община Елин Пелин

Дата на публикуване: 21.11.2024 16:30
ОБЯВЛЕНИЕ
Общинска администрация град Елин Пелин обявява свободно работно място на трудов договор за длъжността Финансов контрольор
в администрацията на Община Елин Пелин

Изисквания към кандидатите:

Минимални изисквания за заемане на длъжността:

Образователна степен: Висше, с образователно-квалификационна степен „магистър” Професионална област :  «Икономика»; «Финанси»; «Право»; 

Професионален опит: Да е работил не по-малко от 2 години по специалността.

Професионална компетентност: 

Компетентност, свързана с познаване на нормативни актове – обща информираност за нормативните актове, свързани с дейността му, умения за практическото им прилагане, способност да работи съобразно нормативните актове / Закон за финансово управление и контрол в публичния сектор; ЗМСМА, ЗС, ЗОП, ЗДДС/. Да притежава професионални знания и умения, необходими за успешното изпълнение на длъжността. Да притежава способност да работи ефективно с колегите си в екип. 

Допълнителна квалификация – компютърни умения-работа с MS Word, MS Exel,

Срок на трудовия договор:  Неопределено време с 6 /шест/ месеца срок на изпитване .

Кратко описание на длъжността:

Осъществява предварителен контрол преди поемането на задължение относно:

- съответствието на задължението с бюджетните параграфи;

- наличието на бюджетен кредит;

- компетентността на лицето , което поема задължението;

- правилното изчисление на количествата и сумите;

-  спазването на тръжните процедури и други нормативни изисквания, свързани с поемане на задължението;

Осъществява предварителен контрол преди извършването на разход относно:

- съответствието на разхода с поетото задължение;

- компетентността на лицето , разпоредило извършването на разхода;

- верността на първичните счетоводни документи, включително правилното изчисление на количествата и сумите по тях;

Осъществява контрол за съответствие на извършваните разходи с действащото законодателство, вътрешните актове и сключените договори.

 

            Границите на заплатата определена за длъжността: (2000 - 2500) лева в зависимост от професионалния опит.

            Допълнителни плащания и/или социални придобивки:

  • Поемане на пътни разходи – 100 %
  • Допълнителни възнаграждения за постигнати резултати - при финансова възможност;
  • Платен годишен отпуск в размер на 28 работни дни; Платен отпуск и осигуровки – върху реалното възнаграждение;

Вид заетост:

  • Пълно работно време – 8 часов работен ден;

Необходими документи:

  • Заявление от кандидата /свободен текст/
  • Автобиография СV формат.
  • Диплома за завършена образователна степен; документи удостоверяващи професионален опит.
  • Кратко мотивационно писмо, описващо допълнителен опит или умения, приложими за съответната длъжност.

 

Документите се приемат всеки работен ден между 8:00ч. и 17:00ч. до 02.12.2024г. в сградата на Община Елин Пелин - гр. Елин Пелин, пл. „Независимост” № 1, Център за административно обслужване (ЦАО), или на e-mail : hr@elinpelin.bg.

 


Прикачени документи

Наименование Брой тегления
БЛАНКА-обявление финансов контрольор.doc 6 Изтегли документ с име "БЛАНКА-обявление финансов контрольор.doc"