Дата на публикуване:
24.08.2022 13:24
ОБЯВЛЕНИЕ
Общинска администрация град Елин Пелин обявява свободно работно място на трудов договор за длъжността Старши експерт „Европейски програми и проекти“ в отдел „Европейски политики, програми и проекти“
-
Изисквания към кандидатите:
Образование – Висше, минимална степен „бакалавър“.
Професионално направление – Администрация и управление, Икономика, Инженерна, Педагогика, Социални дейности, Маркетинг, Психология.
Професионален опит – минимум 1 година в областта на подготовката, разработването, организацията и управлението на проекти финансирани по оперативни програми, в това число разработване на документация по ЗОП и/или 2 години опит в организацията и управлението на социални и образователни услуги.
Допълнителна квалификация – компютърни умения - работа с MS Word, MS Exсel и в интернет среда, владеене на английски език.
Да има пряк практически опит в организацията и управлението на проекти в сферата на образованието, социалните дейности.
Да познава и разбира действащото национално и европейско законодателство и специализираните нормативни актове, свързани с подготовката, разработването, управлението и изпълнението на програми и проекти, финансирани от ЕС.
Да е участвал в изготвяне на поне 1 проект финансиран от ЕС или др. програми.
Опит в организация на образователни, социални дейности, арттерапевтични услуги, Опит в комплектовка на документи, за кандидатстване за по ЗОП, ПМС 155 или др.
Опит в оформяне на досиета на потребители и/или супервизия на социални и културни дейности.
2. Личностни качества: комуникативни умения, инициативност, желание за работа, прецизност, добри организационни качества, умения за работа в екип.
3. Срок на трудовия договор: Неопределено време с 6 месеца изпитателен срок.
4. Кратко описание на длъжността: Участва в проучване и изготвянето на проекти за кандидатстване по програми за усвояване средствата от Европейските фондове и други външни средства с цел намиране възможности за финансиране;
Участва в подготовка на оферти, бюджети, за кандидатстване по програми за усвояване средствата от Европейските фондове и други външни средства с цел намиране възможности за финансиране;
Подпомага ръководителите за управлание на проекти, като сканира, принтира, организира и поддържа архив на проектните дейности;
Извършва проверки и комплектова досиета на служители в социалните услуги на общината.
5. Необходими документи:
- Заявление от кандидата /свободен текст/.
- Автобиография /СV/ в свободен текст.
- Ксерокопие на следните документи: диплома за завършена образователна степен; документи удостоверяващи професионален опит, владеене на чужд език и компютърна грамотност.
- Кратко мотивационно писмо, описващо допълнителен опит или умения, приложими за съответната длъжност.
- Границите (от-до) на заплатата определена за длъжността: (1400 - 1600) лева.
Документите се приемат до 17.00 часа на 15.09.2022 година в сградата на Община Елин Пелин, пл. „Независимост“ №1, Център за административно обслужване.
Извършване на подбора от страна на работодателя - по документи и интервю с отговарящите на изискванията за длъжността кандидати.