Елин Пелин
Общинска администрация град Елин Пелин обявява свободно работно място на трудов договор за длъжността „Счетоводител“ в дирекция „Финансово стопански дейности“
ОБЯВЛЕНИЕ
Общинска администрация град Елин Пелин обявява свободно работно място на трудов договор за длъжността „Счетоводител“ в дирекция „Финансово стопански дейности“,
Изисквания към кандидатите:
- Минимални изисквания за заемане на длъжността:
Образователна степен: Висше, с образователно-квалификационна степен „бакалавър”
Професионална област: Икономика/Счетоводство и контрол, Финанси, Икономика
Професионален опит: Да е работил не по-малко от 1 година по специалността.
Да има умения за работа със счетоводен програмен продукт за отчетно-информационните функции на оперативното счетоводство.
- Професионална компетентност: Компетентност, свързана с познаване на нормативни актове – обща информираност за нормативните актове, свързани с дейността му, умения за практическото им прилагане, способност да работи съобразно нормативните актове /ЗС; ЗПФ; ЗКПО; ЗДДФ/. Да притежава професионални знания и умения, необходими за успешното изпълнение на длъжността. Да притежава способност да работи ефективно с колегите си в екип.
- Допълнителна квалификация – компютърни умения - работа с MS Word, MS Excel и в интернет среда.
- Срок на трудовия договор: Неопределено време с 6 месеца срок на изпитване.
- Кратко описание на длъжността:
Изготвя ежемесечни Дневници и справка-декларация по ЗДДС и счетоводно приключване на свързаните с тях сметки. Изготвя ежемесечни справки и платежни нареждания за дължимия данък върху приходите от стопанска дейност на бюджетните предприятия по ЗКПО. Води отчетност за получените и изразходвани хранителни продукти, консумативи и материали. Води отчетност на ДМА чрез проверки и инвентаризация за изпълнение изискванията на Закона за счетоводство. Извършва счетоводни записвания. Изготвя банкови платежни нареждания за плащания към доставчици. Изпълнява отчетността на бюджетни сметки сметки в съответствие с нормативните разпоредби.
Границите (от - до) на заплатата определена за длъжността: (710 - 1500) лева
- Необходими документи:
- Заявление от кандидата /свободен текст/
- Автобиография /СV/.
- Ксерокопие на следните документи: диплома за завършена образователна степен; документи удостоверяващи професионален опит и компютърна грамотност.
- Кратко мотивационно писмо, описващо допълнителен опит или умения, приложими за съответната длъжност.
Документите се приемат до 17:00 часа на 15.09.2022 година в сградата на Община Елин Пелин, пл. „Независимост“ №1, Център за административно обслужване.
Извършване на подбора от страна на работодателя - по документи и интервю с отговарящите на изискванията за длъжността кандидати.